HODNOTENIE STRATÉGIÍ: Apríl, 2020

Roman Roj
Creative Director dotcom

Lenka Bónová
freelancer

Martin Krafčík
Copywriter & Creative Director MUW Saatchi & Saatchi

Branislav Mladý
Art Director, MADE BY VACULIK

Josef Jalůvka
Brand Manager Plzeňský Prazdroj Slovensko

Lucia Petrášová
Head of Marketing Communication O2 Slovakia

Peter Holík
Head of Marketing and digital services development

Erik Reingraber
Creative Director Generations
Kategória: Audio reklama
Kategória: Digital- social media
Kategória: Digital-influencer marketing
Kategória: Film-online film a video
Kategória: Film-televízna reklama
Kategória: Kampaň
Hrášková polievka
Záplavu hudby máte na dosah vďaka Tidalu a O2 SMART Paušálu
Kategória: Media
Kategória: Out of home
Kategória: Selfpromo
Kategória: Vizuál
HODNOTENIE STRATÉGIÍ:
hodnotiacim kritériom je originalita kreatívneho a nápadu a kvalita exekúcie
1 ZBYTOČNÁ
Táto práca je zbytočným mrhaním času a peňazí. Riešenie je bez konceptu,
bez vzťahu ku značke či potrebám spotrebiteľa. Naopak z riešenia cítiť, že takýto koncept skôr škodí značke samotnej.
2 BEZ NÁPADU
Toto riešenie nemá žiadnu myšlienku. Ak by značka kontinuálne takto komunikovala,
nič sa na jej vnímaní u spotrebiteľa nezmení. Reklama nenesie žiadne posolstvo
a kreatívne riešenie nieje postavené na žiadnom insajte či produktovom parametre.
3 NUDNÁ
Kreatívny nápad a aj jeho prevedenie sú obyčajné. Je to reklamné klišé. Riešenie je miliónkrát videné naprieč rôznymi kategoriami a jeho uchopenie je neoriginálne. Zákazník takúto reklamu prestane vnímať ešte skôr, ako sa pokúsi doručiť mu posolstvo.
4 PREDVÍDATEĽNÁ
V navrhnutej kreatíve a stratégií všetko sedí. Akurát vo vás reklama nevyvoláva požadovanú či očakávanú reakciu. Riešenie je štandardné. Neprezentuje žiaden jednoznačný racionálny ani emocionálny benefit. Takúto reklamu ste už videli.
5 KOMPETENTNÁ
Toto riešenie ponúka zaujímavý uhol pohľadu na značku či produkt alebo niektorý z jeho parametrov. Z reklamy je jasné, aké miesto v živote ľudí chce produkt či značka zaujať. Takto podané posolstvo reklamy zaujme a bude doručené ľuďom.
6 PROSPEŠNÁ
Túto prácu si ľudia všimnú a nepovažujú čas, ktorý pri nej strávili, za zbytočný.Je to inteligentná reklama krorá používa zaujímavú formu a nástroje na komunikáciu dobre zvoleného benefitu či posolstva. Je to média neutrálna idea, ktorá podnecuje spotrebiteľa sa nad ňou zamyslieť.
7 INOVATÍVNA
Práca, ktorá vyčnieva. Práca, ktorú budú ľudia chcieť vidieť znova kvôli inovatívnemu nápadu a neopozeranej exekúcii. Práca ktorá inšpiruje a vťahuje spotrebiteľa do sveta značky a naopak, spotrebiteľ chce mať takúto značku vo svojej blízkosti. Zdobí ju jedinečný nápad a brilantná exekúcia.
8 LÍDROVSKÁ
Jedna z najlepších prác v kategórii. Reklama má potenciál silne pôsobiť na ľudí a dokáže ich podnietiť k prehodnoteniu vnímania produktu alebo značky. Je to idea ktorá stanovuje štandard komunikácie lídra na trhu v danej kategórii.
9 ŠPIČKOVÁ
Táto práca súperí s najlepšími nápadmi v slovenskej reklame naprieč kategóriami. Ľudia o nej chcú hovoriť a zdieľať ju v spojitosti so značkou či produktovým parametrom. Je to idea, ktorá má silu ovplyvňovať myslenie a správanie sa ľudí.
10 SVETOVÁ
Je to absolútna bomba. Idea ktorá je natoľko jedinečná že dokáže zaujať a osloviť akéhokoľvek spotrebiteľa na celom svete. Je to myšlienka, ktorá hlboko zasahuje do vnútorného sveta každého z nás a zanechá trvalú a hodnotnú stopu. Takto komunikujú najhodnotnejšie značky sveta.
Práce, ktoré získajú 5 a viac bodov postupujú do finále.